+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gambar-gambar sexy najwa Latif Cinta Muka Buku

#1
Hi!

Ramai yang cari gambar sexy Najwa Latif (Seperti yang diberitahu oleh seorang blogger tu), tapi! adakah najwa latif sexy? erm.. Dia artis bertudung. Mungkin sexy daripada senyumannya kots.. So korang nilaikanlah dia ni sexy ke tak.. Layan pic kat bawah ni puas-puas ya,. hehe Big Grin

[Image: najwa%20latif12.jpg]

[Image: najwa%20latif5.jpg]

[Image: najwa%20latif4.jpg]

[Image: najwa%20latif3.jpg]

[Image: najwa%20latif.jpg]

[Image: najwa%20latif11.jpg]

[Image: najwa%20latif1.jpg]

[Image: najwa%20latif10.jpg]

[Image: najwa%20latif6.jpg]

[Image: najwa%20latif8.jpg]

[Image: najwa%20latif9.jpg]
Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~   Shy
Reply

#2
comel sgt3....
pompom
Heart ~nad~
Reply

#3
(12-09-2011, 11:49 AM)nad_dd257 Wrote: comel sgt3....
pompom

nad comel camtu tak? opsss

teringat gambo nad dgn nenek dia ahahaa Big Grin
Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~   Shy
Reply

#4
aip nad mmg lgi comel sntiase... Sleepy
Heart ~nad~
Reply

#5
helehh.. nak bukti!
Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~   Shy
Reply

#6
1. comel je bile dia senyum.
2. moga dia dpt seimbangkan akademik dan kareer.
3. moga dia x lupe diri dan lupakan tudung.
Reply

#7
(12-02-2013, 02:14 AM)taophique Wrote: 1. comel je bile dia senyum.
2. moga dia dpt seimbangkan akademik dan kareer.
3. moga dia x lupe diri dan lupakan tudung.

yep dia mmg comel.. dan dia ni selesa buat kerja dia.. xde gosip xelok.. walaupun ada sedikit tu pun biasalah dlm lumrah kehidupan ni. Macam - macam perkara tak terduga berlaku Confused
Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~   Shy
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Album Penuh Najwa Latif muncul 2012 Mr.Pingu 0 2,552 12-18-2011, 10:02 AM
Last Post: Mr.Pingu
  Gambar Shahir AF8 si Lelaki Kacak Mr.Pingu 8 5,556 12-17-2011, 07:27 PM
Last Post: Mr.Pingu

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.