| FORUM | | GEMPAKZ | | BLOGLIST | | LIRIK | | KARAOKE | | PROMOSI | | MyGK | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++*

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Individu Hebat dalam rancangan "Tunggu Sekejap" bersama Awie
#1
Beberapa hari lepas tak silap hari ahad ada rancangan santai bersama awie yang dipanggil "Tunggu Sekejap". Ada beberapa artis dijemput termasuk Ieda Moin. Tapi tak nak cerita pasal artis tu tu tapi tetamu jemputan yang menyerikan acara tersebut. Terdapat tiga orang tetamu jemputan yang cukup menarik perhatian saya. Yang pertama islah lelaki pemakan kaca. Bukan keseorangan malahan beliau membawa seorang rakannya yang juga boleh makan kaca seperti makan makanan ringan. Gulp. Anda jangan sesekali mencuba aksi berbahaya ini kerana saya tak akan bertanggungjawab.

1) Ni la wajah mamat tersebut yang suka makan kaca. tapi beliau berkata makan kaca hanya untuk pertunjukan =)

[Image: ts1.jpg]

2) Sekarang dua biji mentol kaca dibawa ke pentas dan diuji (mentol ini hidup apabila dinyalakan elektrik)

[Image: ts2.jpg]

3) Mentol kaca mula dipecahkan untuk dimakan secara kepingan. Aksi seterusnya (makan) tak saya sertakan kerana dikuatiri akan mendorong pembaca makan kaca juga =p

[Image: ts3.png]

Selepas babak mamat makan kaca ni, muncul lagi seorang mamat yang katanya boleh tiru suara artis dan gaya percakapan mereka. Mamat ni pun telah tunjukkan bakat dia menyanyi suara saleem dan juga meniru suara Datuk Haji Fadhilah Kamsah. Memang jadi Ok. Kalau tak tengok muka mamat ni pasti ingat memang Datuk Hj Fadhilah Kamsah sedang bercakap. Tapi, satu yang menarik korang tengok muka mamat ni sebijik Faizal Tahir kan? Aku ingatkan Faizal Tahir pada awalnya. Kalau dia mampu Tiru suara Faizal Tahir memang abesla faizal Tahir takleh cari makan. Haha

[Image: ts4.jpg]

Lastly, seorang uncle Cina telah dijemput untuk menerangkan bagaimana dia mencipta sebuah basikal yang sangat panjang, mungkin terpanjang di dunia. Basikal ini boleh dinaiki di Johor Bahru. Kata beliau, basikal ini dihasilkan daripada barangan terpakai / terbuang. Basikal ini perlu dinaiki beramai-ramai kerana jika seorang sahaja naik maka beliau tidak akan mampu menggerakkan basikan ini. Ia perlu dikayuh beramai-ramai.

1) gambar uncle cina tersebut

[Image: ts5.jpg]

2) Basikal ciptaan beliau:

[Image: ts6.png]
Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~   Shy
Reply

**KLIK: RDIJASIGNATURE, WEAR WITH PRIDE, KOLEKSI TUDUNG EXCLUSIVE **



KoMuNiTi gempakZ on Facebook

Website Hit Counter
Hit from: 29-3-2012

>> PROMOSI <<

^_^

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)