Please Log-in or Register to get full access to the forums.

Lost Password?

>>> REGISTER | LOG-IN | PROFILE | LOG-OUT | INBOX <<<

| HOME | | KOMUNITI BLOGGER| | GEMPAKZ SANTAI | | ISU SERIUS | | HIBURAN | | HOBI | | PENDIDIKAN | | AKADEMIK | | PELBAGAI | | ADMIN | *BLOG*

>>>PERHATIAN SEMUA! BACA INI DULU: ADMIN DECLARATION <<<

Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Koleksi cerita lawak pendek
02-08-2013, 01:58 AM
Post: #21
RE: Koleksi cerita lawak pendek
IGOR??? ahahaa Big Grin

[Image: jenama+terkenal+kucing.jpg]

Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~ Shy
Quote
JOM JOIN KOMUNITI GEMPAKZ. Klik: >>> REGISTER <<<
02-10-2013, 12:11 AM
Post: #22
Nenek sedia dirogol
Ayohh.. Nenek pun mau kene rogol ka? hahahahaaa.. be ware to perompak yang bernapsu binatang... xkira tua muda semua dia nak rasa haha

[Image: nenek+lucah.jpg]

2 remaja pompuan dan seorg nenek telah dirompak dan mau di rogol... Si perompak pun berkata " aku rogol kamu semua" Lalu bangun salah seorg remaja pompuan tersebut dan berkata " kalau mau rogol..rogol la kami jangan rogol nenek tu" Nenek tersebut bangun dan dengan perasaan marah lalu menampar remaja pompuan tu dan berkata " kalau semua tu semua la "..... pengajaran dari citer ni rupa2nya si nenek pun mau juga rupanya... hehehe

Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~ Shy
Quote
02-16-2013, 11:21 PM (This post was last modified: 02-16-2013 11:24 PM by Mr.Pingu.)
Post: #23
HANTU SERAM PUAKA
Hey You! Listen Listen Listen!! Hantu pun ada masalah! Hantu dibawah ni ada masalah penglihatan ke? hehe.. Atas sebab itu, adalah baiknya jika anda tidur mengenakan selimut agar tidak diganggu hantu... kerr.. hehee ahaks.. (just jokes ok)

[Image: hantoo.jpg]

Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~ Shy
Quote
02-17-2013, 04:52 PM
Post: #24
Koleksi Lawak: Aksi Panas dengan Roti Panjang
Ahaks! See this! See This! Agaknya dah jadi trend terbaru kot orang boleh buat something ekatas roti panjang selain untuk dijadikan santapan! Ini beberapa contoh gambar! Haha.. Any better idea than this? You try it la!

[Image: aksi+roti+panjang2.jpg]

[Image: aksi+roti+panjang3.jpg]

[Image: aksi+roti+panjang.jpg]

Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~ Shy
Quote
06-21-2013, 12:17 PM
Post: #25
Tendangan Ayam Betina
Aku harap ini menjadi pengajaran buat anjing-anjing yang perasan gengstar untuk membuli ayam-ayam yang dikatakan lemah! kalau sekali nak merasa kene Kungfu ayam bolehla cuba!

P/S: Teringat dahulu aku kena kejar ibu ayam yang garang sampai aku jatuh dan patah gigi huhu..

[Image: tendangan+ayam.jpg]

Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~ Shy
Quote
06-26-2013, 01:00 PM
Post: #26
RE: Koleksi cerita lawak pendek
Serupa tapi tak sama.. hehe antara Husam Musa, Ahli Politik Malaysia dengan seorang watak popular Iron man

[Image: husam+musa+worrior.jpg]

Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~ Shy
Quote
12-24-2013, 11:42 AM
Post: #27
RE: Koleksi cerita lawak pendek
MAKAN RUMPUT.

Pada suatu hari ada seorang lelaki yg kaya raya melawat sebuah kampung yg terpencil.Ketika dia sedang memadu keretanya tiba tiba melihat seorang wanita tua sedanng makan rumput. Lalu lelaki itu pun turun daripada keretanya dan menghampiri wanita tua itu.
Lelaki kaya : kenapa puan makan rumput?
Wanita tua :Saya sangat miskin encik sampai tak mampu utk membeli nasi....
Lelaki kaya: kalau begitu mari ikut ke rumah saya!!
Wanita tua: Boleh saya bawa bersama tujuh orang anak saya?
lelaki kaya: Boleh.BAwa mereka sekali.Lalu wanita tua itu bersama anak anaknya naik ke dalam kereta menuju ke rumah lelaki kaya itu.
Wanita tua : Kenapa encik baik sekali kepada kami?
Lelaki kaya : tiada apa apa .kebetulan saja rumput dirumah saya sudah panjang panjang
Wanita tua : Hampes @&%#@

Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~ Shy
Quote
12-26-2013, 06:14 AM
Post: #28
RE: Koleksi cerita lawak pendek
Cakap Besar
ISTERI : Abang nak tau tak..
SUAMI : Apa dia, yang?
ISTERI : Saya bukan nak cakap besar..dulu sebelum saya kahwin ngan abang.. banyak lelaki yang datang meminang saya tapi semua saya tolak kecuali abang
SUAMI : Milah.. abang pun bukan nak cakap besar.. dulu sebelum abang kahwin ngan awak banyak awek yang abang pinang tapi semua menolak kecuali awak...
ISTERI : Huh!?

Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~ Shy
Quote
12-26-2013, 06:15 AM
Post: #29
RE: Koleksi cerita lawak pendek
Suami : syg ader dekat mane tu?
isteri : tv9 ---> (dekat di hati)
Suami : syg bahagia tak bersama sy?
Isteri : NTV 7 ---> (i feel good)
Suami : knapa syg mengahwini saya?
Isteri : McD ---> (Im lovin it)
Suami : sejauh mana sy bermakna dalam hidup awak syg?
Isteri : tv3 ---> (inspirasi hidupku)
Suami: kenapa awak cintakan sy?
Isteri : Loreal ---> (kerana dirimu begitu berharga)

Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~ Shy
Quote
Post Reply 


Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies Views: Last Post
Wink Koleksi lawak-lawak pendek bercampur-campur Mr.Pingu 0 4,151 10-01-2011 04:38 PM
Last Post: Mr.Pingu

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Website Submission Optimization Search Engine Submission - AddMe

Free PageRank Checker My Ping in TotalPing.com Malaysian Free Auto Backlink Exchange Ping your blog, website, or RSS feed for Free Blogged.my Text Backlink Exchanges free web site traffic and promotion

Welcome, Guest
You have to register before you can post on our site.


  

Password
  





Website Hit Counter
Hit from: 29-3-12  
KoMuNiTi gempakZ on Facebook