+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Apa yang wanita inginkan dari lelaki (21 SX)

#1
Hai semua... Saja buka topik yang agak ssxx hehe.. Ok.. Hubungan kelamin merupakan lumrah bagi pasangan sudah berkahwin.. Bagi yang belum berkahwin janganlah anda mencuba kerana pelbagai perkara buruk akan turut berlaku disebabkan perbuatan anda. Apa yg anda boleh lakukan hanyalah berangan sahaja! gelak_besar

Ok... Keperluan lelaki dan wanita adalah berbeza dalam hubungan intim antara suami isteri. Ramai pasangan yang gagal untuk memenuhi keperluan pasangan masing-masing kerana kurangnya pengetahuan dan pendedahan tentang keperluan masing-masing. Perbincangan dari hati ke hati perlu dan sifat malu kebiasaannya yang membataskan hubungan antara suami isteri. Ok disini bolehkah kita kongsikan sedikit secara umum keperluan pasangan dlm hubungan intim terutamanya keperluan wanita yang mereka harapkan daripada suami mereka.. ~
Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~   Shy
Reply

#2
ehem..ehem.. bagus jugak ada thread mcm ni so kita boleh berbincang mengenai isu ni secara terbuka semata-mata untuk berkongsi pengalaman dan saling bertukar pendapat.
lolguling_lajutembak
Reply

#3
(04-09-2011, 02:10 AM)otaikacak Wrote: ehem..ehem.. bagus jugak ada thread mcm ni so kita boleh berbincang mengenai isu ni secara terbuka semata-mata untuk berkongsi pengalaman dan saling bertukar pendapat.

haha.. yes.. perlu dibincang dr hati ke hati utk kebaikan kedua2 pihak.. lelaki tidak mengetahui sebenarnya keperluan wanita dan juga wanita xtahu keperluan lelaki.. that why byk rumahtangga hancur sb benda ni.. nampak remeh tp sebenarnya penting..Blush
Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~   Shy
Reply

#4
wanita perlukan perhatian.. lelaki jgn buat tak tahu je.. lepas "dpt" terus je tinggalkan kita.. terkapai2...
Reply

#5
(04-09-2011, 11:23 AM)mawar_hijau Wrote: wanita perlukan perhatian.. lelaki jgn buat tak tahu je.. lepas "dpt" terus je tinggalkan kita.. terkapai2...

terus "dapat" then "terkapai-kapai"

sila jelaskan dengan lebih lanjut! ayat tersirat tidak diberi markah dalam peperiksaan!~ Big Grin
Jgn tidur.. belajar-belajar rerajin ya adik-adik semua huhu_penat
Reply

#6
(04-09-2011, 11:40 AM)encik albert Wrote: terus "dapat" then "terkapai-kapai"

sila jelaskan dengan lebih lanjut! ayat tersirat tidak diberi markah dalam peperiksaan!~ Big Grin

that's mean..lpas dpt jgn la trus tido..
oni pnah trbaca dulu,lps lakukan hbungan..wlaupn penat,si suami pling tdk peluk dn belai la si isteri..lbh krang cm tnda trima ksih la..bru istri rasa dihargai.
ni tdk,lps dpt trus tido..ape daa...
Reply

#7
oni: hehee... penat kots terus tdo.. hahhaa. sian isteri2 camtu.. kekkee..... mungkin mula2 kawen xde masalah.. bila dh lama2 lelaki pun mls and isteri pun makin mls nak layan.. camtu kot.. hehe
Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~   Shy
Reply

#8
2 yg jd masalh pingu..
cuba klu di kekal kan layanan mcm baru2 kwin,mst msalah x bnyak timbul..hukhuk..
Reply

#9
Hihii... Itulah tp hakikatnya mmg semakin lama semakin kurabglah excited terhadap pasangan masing2.. Paling teruk saling berasa bosan.. Camne la nak hidup bersama kalau begitu kan? Huhuuu
Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~   Shy
Reply

#10
(04-10-2011, 12:46 AM)Mr.Pingu Wrote: Hihii... Itulah tp hakikatnya mmg semakin lama semakin kurabglah excited terhadap pasangan masing2.. Paling teruk saling berasa bosan.. Camne la nak hidup bersama kalau begitu kan? Huhuuu

mntk di jauh kn la keadaan yg mcm ni bile da kwen nant. hukhuk..
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Benarkah lelaki sangat kerap memikirkan pasal seks berbanding wanita? Mr.Pingu 22 13,802 04-25-2011, 01:10 AM
Last Post: akuccputsedut

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.