01-06-2020, 04:35 PM
Aku ada baca pasal 5G ni ada dua jenis, yg stand alone dgn non stand alone. Non stand alone aku rasa mana2 telco pun boleh buat, tapi stand alone ni mana yg pakar je boleh buat. Yg hebatnya, aku baca kt amanz https://amanz.my/2019223638/ , TM yg nak buat stand alone ni. Sesuai la gamerz, guna 5g tm ni je, game rilek je main x de ping haha
ARTIKEL LAIN YANG MUNGKIN ANDA SUKA
Pilihan berkaitan dan artikel menarik lain dari GempakZ
Facebook Timeline akan menggantikan aplikasi sedia ada
12-18-2011
6,797 Views
4 Replies
Platform online mana lagi power?
01-17-2019
15,386 Views
23 Replies
Pelan yg kurang drp RM100 sebulan, mana satu best?
08-07-2014
9,114 Views
10 Replies
PTPTN - Bayarlah wahai peminjam
04-11-2012
1,603 Views
0 Replies
Baucar RM10 untuk pengguna GrabFood
08-31-2023
11,396 Views
18 Replies
