01-06-2020, 04:35 PM
Aku ada baca pasal 5G ni ada dua jenis, yg stand alone dgn non stand alone. Non stand alone aku rasa mana2 telco pun boleh buat, tapi stand alone ni mana yg pakar je boleh buat. Yg hebatnya, aku baca kt amanz https://amanz.my/2019223638/ , TM yg nak buat stand alone ni. Sesuai la gamerz, guna 5g tm ni je, game rilek je main x de ping haha
ARTIKEL LAIN YANG MUNGKIN ANDA SUKA
Pilihan berkaitan dan artikel menarik lain dari GempakZ
Traffic websiteku kata Nuffnang jatuh merudum
04-29-2011
1,528 Views
0 Replies
Cara tukar video youtube kepada mp3 secara online
12-23-2013
2,204 Views
0 Replies
Buat wang dengan Wang Internet
08-09-2010
4,661 Views
2 Replies
Akhirnya Facebook tak jadi tutup tetapi makin diupgrade adalah
03-16-2011
5,653 Views
8 Replies
Wonderful:Criminal minds
05-28-2011
1,250 Views
0 Replies
