01-06-2020, 04:35 PM
Aku ada baca pasal 5G ni ada dua jenis, yg stand alone dgn non stand alone. Non stand alone aku rasa mana2 telco pun boleh buat, tapi stand alone ni mana yg pakar je boleh buat. Yg hebatnya, aku baca kt amanz https://amanz.my/2019223638/ , TM yg nak buat stand alone ni. Sesuai la gamerz, guna 5g tm ni je, game rilek je main x de ping haha
ARTIKEL LAIN YANG MUNGKIN ANDA SUKA
Pilihan berkaitan dan artikel menarik lain dari GempakZ
Platform online mana lagi power?
01-17-2019
15,386 Views
23 Replies
Our Educational System in Malaysia is not at good standard?
03-19-2013
3,878 Views
4 Replies
Max - Half Open Menambah Had Limit / Unlimited Untuk Kelajuan Torrent Yang Maksimum
08-09-2010
2,267 Views
0 Replies
Luahkan pelbagai Perasan anda dengan "Fuck"
09-21-2011
1,167 Views
0 Replies
Helo semua
10-21-2012
1,809 Views
1 Replies
