Please Log-in or Register to get full access to the forums.

Lost Password?

>>> REGISTER | LOG-IN | PROFILE | LOG-OUT | INBOX <<<

| HOME | | KOMUNITI BLOGGER| | GEMPAKZ SANTAI | | ISU SERIUS | | HIBURAN | | HOBI | | PENDIDIKAN | | AKADEMIK | | PELBAGAI | | ADMIN |

>>> PERHATIAN SEMUA! BACA INI DULU: ADMIN DECLARATION <<<

BLOGLIST: | GEMPAKZ |  | LIRIK |  | KARAOKE |  | PROMOSI | | MR.PINGU |

Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SMS Cinta... ayat-ayat jiwang
08-12-2010, 02:28 PM (This post was last modified: 07-02-2012 03:06 PM by Mr.Pingu.)
Post: #1
SMS Cinta... ayat-ayat jiwang
jom kongsi ayat-ayat jiwang yang selalu korang gune utk sms kekasih korang.. ini ada sedikit yang pingu ceduk dr google hehe.. Big Grin

1. Dari mana datangnya cinta? dari SMS turun ke hati .. Blush

2. Andai kau dapat melihat hatiku ..Andai saja kau dapat membaca fikiranku... Betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu, Menghiasi hari-hariku... Senyum dan suaramu teduhkan jiwaku... Cintailah aku dengan kesungguhanmu

3. Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I

4. Hello..U ada plaster tak?? I luka teruk sebab jatuh cinta pada U!

5. Hello..
Aku pencuri! dan aku di sini nak curi hati kau!!!

6. U ni doktor ke? Kaki I terseliuh sebab jatuh cinta pada U !

7. I nak belanja u gula-gula HACKS..faham tak ertinya?
H- Hanya
A- Aku
C- Cinta
K- Kau
S -Seorang

8. Luahan Cinta Ibarat Kentut.. Big Grin
ditahan sakit... dilepas malu... dah keluar..fuhhh! Lega!!!

9. Jika kau hidup sehingga 100 tahun.. aku hanya ingin hidup hingga 99 tahun kerana aku tak rela hidup tanpa kau..

10. Di bawah ini senarai yg aku tak suka ttg kau..
1..
2..
3....
4..
Apa nak buat?? Aku suka semuanya ttg kau!
Tekan ke bawah jika kau merinduiku...
Tekan lagi kalau masih rindu�..
Lagi...
Lagi...
Masih tekan lagi???
Nampak sangat rindu...
Aku juga sedang merinduim.. BlushHeart

11. Biarlah yang dulu jadi masa laluku, dan kau menjadi masa kini serta masa depanku.

12. Kalau cinta ibarat penyakit,aku taknak makan ubat.Biar aku merana diserang penyakit ini krn aku ingin kau tahu betapa aku mencintai kau!

13. Org kata kita hanya jatuh cinta sekali saja. Tapi setiap kali aku mendengar suaramu, aku jatuh cinta sekali lagi!

14. Aku terasa sesuatu dihatiku.. ianya seperti bara yg kecil. Setiap kali aku melihatmu, bara ini menyala dan ia sungguh istimewa kerana AKU CINTAKAN KAU!

15. Apakah kasih sayang perlu diucapkan? Tidak perlu. Lalu kukirim SMS ini padamu, hingga tidak perlu mengucapkannya.

16. Andai hatimu penjara, biar aku dipenjara seumur hidupku di dalam hatimu..

17. Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

18. Aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati..bukan hipokrit.. bukan cinta palsu..bukan ada kepentingan.. Ini adalah cinta tanpa syarat.. Aku begitu menyintaimu...

19. Cinta akan hilang jika diambil org. Cinta akan mati jika digenggam rapi. Bagaimana harusku memegangmu? Apa perluku meneruskan atau melepaskan?

20. Betapa indah pun perkataan, tak boleh sama utk menyatakan cintaku padamu..

21. Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

22. Cintaku bukan ibarat kertas... Cintaku adalah bara yg sentiasa menyala
dan semakin marak ditiup kerinduan padamu... Heart

23. Jika mencintaimu satu kesalahan.. biar aku bersalah. Cintaku padamu sangat kuat dan akan kuperjuangkan hidup ini demimu..Sleepy

24. Cinta kita banyak ranjau. Tapi percayalah ia tidak sedikit pun mengurangkan cintaku padamu... Kau adalah insan teristimewa dalam hidupku

25. Aku tak dapat hidup tanpamu... kerana kaulah nyawaku.. Angel

26. Jika cinta itu dicukai.. aku lah pembayar cukai paling tinggi!

27. Mencintaimu adalah perkara terindah yg pernah berlaku dalam hidupku.
Mana mungkin aku melupakanmu seumur hidupku. Kaulah kekasihku yg pertama dan terakhir.

28. Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan,
Air mata kerana ibu bapa 1penghormatan,
Air mata kerana kekasih 1penyesalan,
Air mata kerana Allah 1 keberkatan.

JOM SKODENG BLOG Mr.PiNGU: http://gempakz.org/mrpingu

Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~ Shy
Quote

JOM JOIN KOMUNITI GEMPAKZ. Klik: >>> REGISTER <<<

08-12-2010, 02:30 PM
Post: #2
RE: SMS Cinta... ayat-ayat jiwang
Disuatu hari kau datang dan bertanya padaku apa yg lebih penting....... Dirimu atau nyawaku... dan aku menjawab nyawaku lebih penting....dan kau pun berlalu dengan penuh kekecewaan..... tanpa pernah kau sedari bahawa kaulah nyawaku itu.....sesungguhnya kau adalah cinta dan nyawaku dalam hidup ini... tiada orng lain dalam hidupku dan tiada sesiapa lagi hanya kau seorng sahaja dalam hatiku... Heart

Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~ Shy
Quote
08-12-2010, 02:30 PM
Post: #3
RE: SMS Cinta... ayat-ayat jiwang
Bila kita sayang org tue

Biler kiter syg org tu,
Kita tnggu dia lame pn x per,
Tp biler dia tnggu kiter???dia mrh2...
Ati kate ala,adatlah ada yang mnunggu & d’tnggu...

Biler kiter syg org tu,
Kiter x tdo pn x pe lyn dia yg ngah bsn,
Tp biler kite bosan,ada dia lyn kiter???
Ati kate,x pe dia busy kott!!!

Biler kiter syg org tu,
Kita gdh ngan dia,kita dim jea...
Tp dia heboh 1 dunia...
Ati kate x pe,dia tension tue...

Biler kiter syg org tue...
Kita kol nak ckp ngan dia...
Tp dia bg phone kat org len atau matikan...
Biler jd cm2,x pe...
Ati kata,x pe...lyn je,kwn dia,kwn kiter gak...

Biler kiter syg org tu...
Kita b’cerita dgn dia,citer ngan
tunggul lg baik...

Tp biler dia bercerita ngan kita???
Kita dgr,sepatah2 kite kena ingt...
klu x ingat kita yang kena marah
Ati kata x pe syg katakn…

Biler kiter syg org tu,
Kita & dia lpr...
Tp kiter bg sume roti kita kat dia...
Ati kata,ala jaga lh ati dia,sian dia…

Biler kiter syg org tue,
Kiter sanggup bg dia rest biler dia letih,
Tp biler kita letih,dia srh jugak kiter lyn dia bila dia bsn...
Adil ker???Ati kata,ala bukan selalu pun...

Biler kiter syg org tue,
Kita jadi cam org giler dngr dia sakit,
Tp biler kita sakit,
Dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan hari kesakitan kita,
Ati kata,ala x pe,x kn dia nak berkepit ngan kita 24 jam...

Biler kiter syg org tu,
Kita x pnh pntingkan diri sndri,
Tp dia hpokrit thp gaban..
Ati kata x per,dia mmg cm2 kene lah trima...

Biler kiter syg org tue,
Kiter syg nk tngglkn dia slama2nya,
Tp dia x tahu kiter b’dpn dgn maut,
Wlpn kiter skt,dia kata kat kiter,sakit bese2 jer,jgn nk mngrt...
Ati kata,cmnelah dia biler kiter x de,msti dia hepi...

Biler kiter syg org tu,
Kiter x snggp tngk dia derita,
Tp dia x prnh hargai diri kiter,
Ati kata, tau x btapa kita syg kan dia????

Biler kiter syg org tue,
Kiter snggup tngglkn dia selama2nya untk dia bhgia...
Tp adakah dia tahu pngrbnn kiter??
Ati kata,x pe,janji dia bhgia...

Dan...
Biler kiter dh tngglkn dia selama2nya...
Dia dtg ziarah pusara kiter...
Dia kata Dia mintak maaf sebab pernah mngata kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah bwt kiter tnggu dia...
Dia mintak maaf sebab pernah pksa kita lyn dia time bsn...
Dia mintak maaf sebab pernah heboh 1 dnia slh kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah x hiraukn kol kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah x dgr luahan ati kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah bwt kiter klprn sbb dia...
Dia mintak maaf sebab pernah gnggu waktu rht kiter...
Dia mintak maaf sebab x pernah hiraukan skt kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah pntingkn diri dia sndri...
Dia mintak maaf sebab x pernah tngk p’deritaan kiter...

NAMUN SEMUANYA TELAH T`LAMBAT....

HARGAILAH ORNG2 YG KITA SAYANG.. Undecided

Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~ Shy
Quote
02-07-2011, 11:15 AM
Post: #4
Thumbs Down RE: SMS Cinta... ayat-ayat jiwang
(08-12-2010 02:28 PM)Mr.Pingu Wrote:  
jom kongsi ayat-ayat jiwang yang selalu korang gune utk sms kekasih korang.. ini ada sedikit yang pingu ceduk dr google hehe.. Big Grin

1. Dari mana datangnya cinta? dari SMS turun ke hati .. Blush

2. Andai kau dapat melihat hatiku ..Andai saja kau dapat membaca fikiranku... Betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu, Menghiasi hari-hariku... Senyum dan suaramu teduhkan jiwaku... Cintailah aku dengan kesungguhanmu

3. Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I

4. Hello..U ada plaster tak?? I luka teruk sebab jatuh cinta pada U!

5. Hello..
Aku pencuri! dan aku di sini nak curi hati kau!!!

6. U ni doktor ke? Kaki I terseliuh sebab jatuh cinta pada U !

7. I nak belanja u gula-gula HACKS..faham tak ertinya?
H- Hanya
A- Aku
C- Cinta
K- Kau
S -Seorang

8. Luahan Cinta Ibarat Kentut.. Big Grin
ditahan sakit... dilepas malu... dah keluar..fuhhh! Lega!!!

9. Jika kau hidup sehingga 100 tahun.. aku hanya ingin hidup hingga 99 tahun kerana aku tak rela hidup tanpa kau..

10. Di bawah ini senarai yg aku tak suka ttg kau..
1..
2..
3....
4..
Apa nak buat?? Aku suka semuanya ttg kau!
Tekan ke bawah jika kau merinduiku...
Tekan lagi kalau masih rindu�..
Lagi...
Lagi...
Masih tekan lagi???
Nampak sangat rindu...
Aku juga sedang merinduim.. BlushHeart

11. Biarlah yang dulu jadi masa laluku, dan kau menjadi masa kini serta masa depanku.

12. Kalau cinta ibarat penyakit,aku taknak makan ubat.Biar aku merana diserang penyakit ini krn aku ingin kau tahu betapa aku mencintai kau!

13. Org kata kita hanya jatuh cinta sekali saja. Tapi setiap kali aku mendengar suaramu, aku jatuh cinta sekali lagi!

14. Aku terasa sesuatu dihatiku.. ianya seperti bara yg kecil. Setiap kali aku melihatmu, bara ini menyala dan ia sungguh istimewa kerana AKU CINTAKAN KAU!

15. Apakah kasih sayang perlu diucapkan? Tidak perlu. Lalu kukirim SMS ini padamu, hingga tidak perlu mengucapkannya.

16. Andai hatimu penjara, biar aku dipenjara seumur hidupku di dalam hatimu..

17. Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

18. Aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati..bukan hipokrit.. bukan cinta palsu..bukan ada kepentingan.. Ini adalah cinta tanpa syarat.. Aku begitu menyintaimu...

19. Cinta akan hilang jika diambil org. Cinta akan mati jika digenggam rapi. Bagaimana harusku memegangmu? Apa perluku meneruskan atau melepaskan?

20. Betapa indah pun perkataan, tak boleh sama utk menyatakan cintaku padamu..

21. Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

22. Cintaku bukan ibarat kertas... Cintaku adalah bara yg sentiasa menyala
dan semakin marak ditiup kerinduan padamu... Heart

23. Jika mencintaimu satu kesalahan.. biar aku bersalah. Cintaku padamu sangat kuat dan akan kuperjuangkan hidup ini demimu..Sleepy

24. Cinta kita banyak ranjau. Tapi percayalah ia tidak sedikit pun mengurangkan cintaku padamu... Kau adalah insan teristimewa dalam hidupku

25. Aku tak dapat hidup tanpamu... kerana kaulah nyawaku.. Angel

26. Jika cinta itu dicukai.. aku lah pembayar cukai paling tinggi!

27. Mencintaimu adalah perkara terindah yg pernah berlaku dalam hidupku.
Mana mungkin aku melupakanmu seumur hidupku. Kaulah kekasihku yg pertama dan terakhir.

28. Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan,
Air mata kerana ibu bapa 1penghormatan,
Air mata kerana kekasih 1penyesalan,
Air mata kerana Allah 1 keberkatan.

29.biar bercinta bertahun-tahun bukan semestinya itu jodoh kita...kita merancang Tuhan menentukan....
Quote
02-07-2011, 11:00 PM
Post: #5
RE: SMS Cinta... ayat-ayat jiwang
hehe tq Carlito for add info.. hehee... apa yg awk katakan benar.. itulah berlaku pada saya.. bercinta 8 Tahun akhirnya xde jodoh dgn dia.. huhu

Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~ Shy
Quote
02-10-2011, 01:29 PM
Post: #6
RE: SMS Cinta... ayat-ayat jiwang
(02-07-2011 11:00 PM)Mr.Pingu Wrote:  hehe tq Carlito for add info.. hehee... apa yg awk katakan benar.. itulah berlaku pada saya.. bercinta 8 Tahun akhirnya xde jodoh dgn dia.. huhu

ait,bkn pingu pnah g taw sblm ni nk btunang "1.1.11" ke?
what hapnd?? erm_napeek
Quote
02-10-2011, 02:06 PM
Post: #7
RE: SMS Cinta... ayat-ayat jiwang
1 hari cinta & kekasih pg bersiar..
tiba2 cinta jatuh ke dlm perigi.
kemudian kekasih pn terjun ke dlm perigi itu.
kenapa??
kerana kekasih sanggup lakukan apa saja demi cintanya.

di dalam perigi yg gelap 2 cinta hilang.
kenapa??
kerana cinta itu halus..mudah hilang kalau x di jaga.

tp kekasih trus cari dn mencari cinta tnpa rasa jemu.
kenapa??
kerana kekasih itu setia pd cintanya.. ciuman
Quote
02-10-2011, 06:14 PM
Post: #8
RE: SMS Cinta... ayat-ayat jiwang
huhu oni pingu dh break dgn GF.. huhu sekarang solo. sedey sgt2

Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~ Shy
Quote
02-10-2011, 08:49 PM
Post: #9
RE: SMS Cinta... ayat-ayat jiwang
Ya Allah..cm ner blh jd cm 2 pingu? tarikh tunang da nk dkat mase 2 kn?? ksian pingu.
Quote
02-10-2011, 10:07 PM
Post: #10
RE: SMS Cinta... ayat-ayat jiwang
cinta itu x smestinya memiliki dan di miliki..
jgn sesekali myesali takdir yang tlh trjadi.
kita seharusnya berbangga dgn rasa cinta yang ikhlas yg pnah ada dlm hati kita.
kerana..
di saat hati kita mula myintai seseorang..
kita x pernah sekali pun mletakkan syarat untk dia mnyintai kita jugak.
Quote
Post Reply 


Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies Views: Last Post
  Ayat-Ayat berkaitan Cinta Mr.Pingu 10 8,272 12-02-2013 06:05 PM
Last Post: taophique
  Ayat Cinta vs Putus Cinta Mr.Pingu 4 25,576 06-04-2012 05:51 PM
Last Post: Mr.Pingu
  Ayat mengorat di zaman Datuk nenek kita Mr.Pingu 0 3,813 10-29-2010 04:28 PM
Last Post: Mr.Pingu

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)
Welcome, Guest
You have to register before you can post on our site.


  

Password
  





Website Hit Counter
Hit from: 29-3-12  
KoMuNiTi gempakZ on Facebook