Komuniti gempakZ
  • Portal
  • Search
  • Member List
  • Calendar
  • Help
Hello There, Guest! Login Register
Login
Username:
Password: Lost Password?
 
Komuniti gempakZ › GEMPAKZ CORNER › GEMPAKZ SANTAI › BLOGGING GEMPAKZ › BiNCaNG PeNGiKLaNaN BLoG
Iklan Innity tidak pernah putus dipaparkan

NAK IKLANKAN SESUATU atau LAPOR masalah forum? Emailkan di komunitigempakzhq@gmail.com

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thread Modes
Iklan Innity tidak pernah putus dipaparkan
Mr.Pingu Offline
Administrator
*******
Posts: 6,498
Threads: 2,797
Joined: Aug 2010
Reputation: 4
#1
11-30-2015, 06:56 PM
Hi Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Lama tak bercerita tentang Innity. Nak update sebenarnya dalam beberapa bulan ni saya perasan blog/website saya tidak pernah berhenti memaparkan iklan daripada Innity. Setiap masa pasti ada. Saya cuba pusing-pusing blog lain yang menggunakan innity pada masa sama tetapi yang saya lihat hanyalah banner hijau daripada innity yang menunjukkan iklan tidak ada untuk dipaparkan.

Saya berasa hairan. Mengapa website saya banyak memaparkan iklan namun tidak bagi website-website yang saya lawati itu. Dalam masa sama memang banyak campaign iklan telah diberikan dalam akaun Innity saya.. Saya kira lebih 59 iklan telah diberikan di dalam akaun saya untuk dipaparkan pada masa ini. Satu jumlah yang cukup banyak. Namun begitu, trafik saya sejak kebelakangan ini jatuh menjunam dengan teruk kerana masalah Hosting/Domain provider.

Google seolah-olah telah mengenakan pelnati kepada website gempakz.org kerana masalah tersebut. Dahulunya artikel-artikel dalam website ini cepat diindeks dan diletakkan dalam page pertama google.com namun sekarang tidak lagi. Saya pasrah sahaja. Mungkin ada hikmahnya.

Saya akan tetap berusaha keras untuk menaikkan kembali website ini yang pernah satu masa dahulu mendapat trafik yang sangat tinggi setiap hari. Sekian sahaja.  Blush
ARTIKEL LAIN YANG MUNGKIN ANDA SUKA Pilihan berkaitan dan artikel menarik lain dari GempakZ
CPUV Nuffnang akhirnya bertapak di gempakz.org
CPUV Nuffnang akhirnya bertapak di gempakz.org
05-13-2013 2,747 Views 0 Replies
Pengiklanan pada BLOG / website
Pengiklanan pada BLOG / website
01-23-2011 2,443 Views 0 Replies
Syarikat WebHosting Exabytes mencari 100 blog untuk pengiklanan
Syarikat WebHosting Exabytes mencari 100 blog untuk pengiklanan
12-28-2011 2,828 Views 0 Replies
Realiti seorang menteri besar
Realiti seorang menteri besar
08-08-2010 7,060 Views 10 Replies
coway
coway
05-19-2019 1,265 Views 2 Replies
Mari mendaftar ahli di Komuniti gempakZ~   Shy

** PENGUMUMAN PENTING: "NEW POST REPLY" BERMASALAH >>KLIK<<
** SUBSCRIBE Youtube Komuniti gempakZ >>KLIK<<
Website Find
Reply
Mr.Pingu Offline
Administrator
*******
Posts: 6,498
Threads: 2,797
Joined: Aug 2010
Reputation: 4
#2
12-01-2015, 03:25 PM


Terkejut tengok amount innity bulan lepas. banyak giler.. Namun masalah innity mempamerkan nilai yang tak tepat. Hope innity akan pulih.

p/s: Kalau betullah melonjak dah aku  Big Grin
Mari mendaftar ahli di Komuniti gempakZ~   Shy

** PENGUMUMAN PENTING: "NEW POST REPLY" BERMASALAH >>KLIK<<
** SUBSCRIBE Youtube Komuniti gempakZ >>KLIK<<
Website Find
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Pelbagai jenis iklan Innity: Bagaimana membezakannya? Mr.Pingu 0 1,898 10-15-2018, 06:03 PM
Last Post: Mr.Pingu
  CPV Innity - New AD Format from Innity ADS Company Mr.Pingu 0 3,509 03-14-2013, 09:56 PM
Last Post: Mr.Pingu

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

Website Hit Counter

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
  • Contact Us
  • Komuniti gempakZ
  • Return to Top
  • Mobile Version
  • RSS Syndication
Current time: 08-31-2026, 01:54 PM Powered By MyBB 1.8.5, © 2002-2026 MyBB Group.
Linear Mode
Threaded Mode
View a Printable Version
Subscribe to this thread
Add Poll to this thread
Send thread to a friend