Please Log-in or Register to get full access to the forums.

Lost Password?

>>> REGISTER | LOG-IN | PROFILE | LOG-OUT | INBOX <<<

| HOME | | KOMUNITI BLOGGER| | GEMPAKZ SANTAI | | ISU SERIUS | | HIBURAN | | HOBI | | PENDIDIKAN | | AKADEMIK | | PELBAGAI | | ADMIN |

>>> PERHATIAN SEMUA! BACA INI DULU: ADMIN DECLARATION <<<

BLOGLIST: | GEMPAKZ |  | LIRIK |  | KARAOKE |  | PROMOSI | | MR.PINGU |

Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Durian Runtuh: Tabung haji umum Bonus 8%
02-08-2013, 12:52 AM (This post was last modified: 02-09-2013 02:59 AM by Mr.Pingu.)
Post: #1
Durian Runtuh: Tabung haji umum Bonus 8%
Waa.. Tabung haji bagi Bonus 8% Uols.. Banyak tu. Saya pun belum sempat lagi buka akaun melalui tabung haji ni. Insha-Allah akan sempatkan diri. Sekarang kalau nak register Haji pun mau-maun giliran aku 2050 plus baru sampai. Entah sempat hidup lagi ke idak kan. Sabar je la.. Ok baca la artikel dibawah ni..

[Image: tabung+haji+6.5.jpg]

Quote:
KUALA LUMPUR - Lembaga Tabung Haji (TH) mengumumkan bonus tahunan 6.5 peratus dan bonus khas 1.5 peratus, akan dibayar pada 10 Februari ini kepada 8.2 juta pendeposit.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom berkata, sempena Sambutan Jubli Emas TH, pengurusan TH memberi hadiah istimewa kepada para pendeposit.

"Bonus Jubli Emas TH, melibatkan RM2.46 bilion yang terdiri daripada bonus tahunan sebanyak RM2.13 billion dan bonus khas sebanyak RM325 juta.

"Bayaran bonus tahunan ini menunjukkan peningkatan 27 peratus kepada RM2.13 bilion berbanding RM1.68 bilion pada tahun 2011," katanya selepas mengumumkan Bonus Jubli Emas TH 2012 di ibu negara hari ini.

Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~ Shy
Quote

JOM JOIN KOMUNITI GEMPAKZ. Klik: >>> REGISTER <<<

02-08-2013, 12:13 PM
Post: #2
RE: Durian Runtuh: Tabung haji umum Bonus 8%
sama laa aku pun belum buka lagi akaun tabung haji... hurrmmm... jom kita gi buka akaun... kalau duit dah cukup gi sendiri jer arr... moga2 kuota tuh cukup ler kan nak masuk kan kita sekali...

Segalanya ada disini..
[Image: 4614398743_a53426e0fa.jpg]
Quote
02-09-2013, 03:00 AM
Post: #3
RE: Durian Runtuh: Tabung haji umum Bonus 8%
kawan aku register last year pun giliran dia 2052.. nak pitam aku tgok.. tp yela.. penduduk dunia kan dh bertambah kaabah tu satu je semua nk serbu masa sama... nak buat camne kan..

Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~ Shy
Quote
Post Reply 


Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies Views: Last Post
  Budget 2012: Belanjawan 2012 kakitangan awam bakal dapat durian runtuh Mr.Pingu 0 899 10-08-2011 12:40 PM
Last Post: Mr.Pingu

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)
Welcome, Guest
You have to register before you can post on our site.


  

Password
  





Website Hit Counter
Hit from: 29-3-12  
KoMuNiTi gempakZ on Facebook