+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Durian Runtuh: Tabung haji umum Bonus 8%

#1
Waa.. Tabung haji bagi Bonus 8% Uols.. Banyak tu. Saya pun belum sempat lagi buka akaun melalui tabung haji ni. Insha-Allah akan sempatkan diri. Sekarang kalau nak register Haji pun mau-maun giliran aku 2050 plus baru sampai. Entah sempat hidup lagi ke idak kan. Sabar je la.. Ok baca la artikel dibawah ni..

[Image: tabung+haji+6.5.jpg]

Quote:
KUALA LUMPUR - Lembaga Tabung Haji (TH) mengumumkan bonus tahunan 6.5 peratus dan bonus khas 1.5 peratus, akan dibayar pada 10 Februari ini kepada 8.2 juta pendeposit.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom berkata, sempena Sambutan Jubli Emas TH, pengurusan TH memberi hadiah istimewa kepada para pendeposit.

"Bonus Jubli Emas TH, melibatkan RM2.46 bilion yang terdiri daripada bonus tahunan sebanyak RM2.13 billion dan bonus khas sebanyak RM325 juta.

"Bayaran bonus tahunan ini menunjukkan peningkatan 27 peratus kepada RM2.13 bilion berbanding RM1.68 bilion pada tahun 2011," katanya selepas mengumumkan Bonus Jubli Emas TH 2012 di ibu negara hari ini.
Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~   Shy
Reply

#2
sama laa aku pun belum buka lagi akaun tabung haji... hurrmmm... jom kita gi buka akaun... kalau duit dah cukup gi sendiri jer arr... moga2 kuota tuh cukup ler kan nak masuk kan kita sekali...
Segalanya ada disini..
[Image: 4614398743_a53426e0fa.jpg]
Reply

#3
kawan aku register last year pun giliran dia 2052.. nak pitam aku tgok.. tp yela.. penduduk dunia kan dh bertambah kaabah tu satu je semua nk serbu masa sama... nak buat camne kan..
Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~   Shy
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Budget 2012: Belanjawan 2012 kakitangan awam bakal dapat durian runtuh Mr.Pingu 0 949 10-08-2011, 12:40 PM
Last Post: Mr.Pingu

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

KoMuNiTi gempakZ on Facebook

  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.